איך לתבל תוכן שיווקי

תוכן שיווקי בעל ערך לקוראים? יש דבר כזה

הצרכנים של היום הם לא אלה של לפני שני עשורים. הם מתוחכמים יותר, ומזהים בנקל טקסטים שיווקיים הפונים לכיס במקום ללב. יצירת תוכן שיווקי בעל ערך מחייבת אפוא מיומנות והבנה של האופן בו טקסטים פועלים על הקוראים

קרא עוד »
טיפים לכתיבת נאומים: הטעויות הנפוצות

טיפים לכתיבת נאומים: הטעויות הנפוצות – ואיך להימנע מהן

אנשים שאינם מנוסים בכתיבת נאומים מועדים ליפול למלכודות נפוצות ונפיצות העומדות בדרכה של כל כותבת-נואמת; וכשזה מול עשרות, מאות או אלפי צופים שאינם חברים קרובים או בני משפחה – זה בהחלט יכול להיות לא נעים.

קרא עוד »
איך ליצור תדמית לעסק

תתפלאו: גם לעסק שלכם יש סיפור עם ערך

בעלי עסקים רבים – מבעלי חנויות ועד חברות נדל"ן עתירות משאבים – מתקשים לא אחת למצוא את הסיפור המייחד אותם; זה שמבדל אותם ושבכוחו לחבר אליהם קהלים חדשים. תדמית לעסקים וחברות היא אכן דבר כבד משקל – אך אפשר להתמודד איתו בכמה צעדים פשוטים.

קרא עוד »

איך לכתוב נאום מצוין? 8 טיפים שיעשו לכם את העבודה

כשחושבים על אמנות הנאום, לרוב עולים בראש מושגים כמו כריזמה כובשת, תנועות גוף סוחפות או מנחם בגין. אבל בסופו של דבר – ולא משנה האם ועד כמה אתם מורגלים בדיבור מול קהל או כמה מהפנטת אישיותכם על הבמה – מה שיקבע את טיבו של הנאום שלכם הוא התוכן המילולי שלו.

קרא עוד »

עשי עם הסיפור שלך משהו טוב!

אופציה אחת היא להשאיר פרטים.
השנייה – פשוט להתקשר: 0509053223

דילוג לתוכן